Friday 6 June 2008

Toys!

I have needed(!) a swift and a ball winder for a very long time - or so it seems. And because my mother never knows what to get me for my birthday, she and my dad give me a handful of cash AND presents. It's weird but I won't complain.

One of my friends gave me a gift certificate to a book store. I went there today a bought.... yeah, you guessed it, a book! It's called 'Kæk og klassisk børnestrik' and it's all about knitting, i.e. patterns for 2-10 year-olds.

Back to the toys!

See how the yarn sneaks up on the swift....? It can't wait for the fun to begin! ;)

2 comments:

Lise aka Pindsvinet said...

Næ, hvor bliver jeg dog misundelig! Alt det garn, der så skal vindes... Jeg kan næsten ikke vente med at se dit nye legetøj i aktion :) Jeg må helt sikkert også have mig sådan et apparat en dag. Tillykke med det.

Karin aka Guin said...

Tak, tak, Lise. Jeg er meget tilfreds med købet trods den sparsomme information om produkterne på websitet. Pga. strikkekursus har jeg slet ikke haft mulighed for at teste herlighederne, men det er kun et spørgsmål om meget kort tid, før det går løs - og du er velkommen ;)