Sunday 21 December 2008

Merry Christmas





It's been a while. Many things have happened - blogging just wasn't one of them. But merry Christmas to you all. I feel that there are so many things I should be telling you about but know that I'm actually writing these word, I can't seem to remember much. So, I've picked out a few pictures of the christmasy atmosphere around here along with a few pictures of my knitting. The rest will have to wait until after Christmas eve. We wouldn't want to spoil the surprise, now would we :)


2 comments:

Nette said...

Den der hue, den er jeg ret vild med.:-)

Rigtig glædelig jul og godt nytår.
Tak fordi, jeg må læse med på din blog. Selvom jeg ikke altid lige får smidt en hilsen ind, når jeg egentligt har lyst, så følger jeg trolig med i, hvad der sker herinde og glæder mig til at se, hvad det nye år vil bringe. :-)

Karin aka Guin said...

Hej Nette :) God jul og godt nytår til dig også. Dejligt med besøg på bloggen, og dejligt, du kan li' huen; den er 'et fund for pengene', som man si'r :) Og du kan godt glæde dig - der er lagt i kakkelovnen til en masse aktivitet her på bloggen! Måske også på matriklen ;)