Saturday 6 August 2011

Amanda

This cardigan - or at least this type of aran cardigan - has been on my mind for a very long time. And when I got Lene Holme Samsøe's new book 'Mere Feminin Strik' for my birthday, I found the perfect pattern I had been looking for. I've used the original yarn (ordered from Astrid's Dutch Obsessions - great shop!), same colour and everything. Maybe a bit unimaginative but I loved the cardigan Lene Holme Samsøe made so why change that. It took me a little over two weeks to finish it, and I loved the process as much as the result. 










It's not the easiest thing to take picture of your own back, but you get the idea, I'm sure :)

8 comments:

Tina Thing said...

Super lækker og dejlige fotos du har taget.

Agro said...

Hvor er den flot Karin.

Irene said...

Den er vel nok lækker og flot! Glæder mig til at se den "rigtigt".
Jeg får helt lyst til at strikke den også, men har vist lidt for meget i gang:-)

Camilla said...

Wau hvor er den flot. Den er vildt vildt flot! Og billederne gengiver det imponerende mønster rigtig godt!! Bare jeg kunne det der mønsterstrik!!

hanne said...

fantastisk!!! den er SÅ flot!! og farven er min yndlings!!

ps gode billeder

Tine said...

Hvor er den altså bare blevet smuk!
Og så på kun 2 uger!
Imponereden :-)

Anonymous said...

Den er super sej, Karin.
Ja, det mig. Jeg har bare fået ny blog :)

Karin aka Guin said...

Mange tak, alle sammen. Og Lise, jeg har allerede luret på din nye blog :)